دیدار جمعی از فعالین فرهنگی هنری با امام جمعه بشرویه

🔹 این دیدار که در اولین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار گردید در ابتدا جناب آقای حسینی نژاد مسئول دفتر هنر مردمی حوزه هنری شهرستان بشرویه ضمن خوش آمدگویی و عرض تبریک روز هنر انقلاب اسلامی در خصوص ارائه گزارش عملکرد و برنامه های پیش روی این دفتر سخنانی را ایراد نمود.

🔸در ادامه هنرمندان و مسئولین گروه های فرهنگی هنری سطح شهرستان به بیان گوشه ای از فعالیت های خود پرداخته و با توجه به اینکه با زبان هنر براحتی می توان مشکلات و معضلات اجتماعی را بیان کرد ضمن تقدیر از حمایت های صورت گرفته خواستار حمایت بیشتر از فعالیت های فرهنگی هنری شدند.

🔹در ادامه حجت الاسلام زارعی امام جمعه بشرویه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی به بیان اهمیت موضوع هنر بویژه هنر انقلاب اسلامی پرداخت و ضمن تشکر از هنرمندان و گروه های فرهنگی هنری که بصورت خودجوش و مردمی فعالیت می کنند. خواستار کیفیت بخشی و تأثیرگذاری تولیدات هنرمندان و گروه های فرهنگی هنری شد.

🔸ایشان افزودند: ما بارها گفته ایم شهرستان بشرویه بحمدالله ظرفیت‌ها و بستر های بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر دارد اما کمترین توجه هم متاسفانه به شهرستان بشرویه در این حوزه شده و متاسفانه توقعی که از مسئولین است در حوزه هنر هنوز محقق نشده…

 

 

💠دفتر هنر مردمی حوزه هنری شهرستان بشرویه